جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهکارهای صنعت مواد شوینده

مواد شوینده صنعتی به موادی با قدرت پاک کنندگی بالا گفته می شود که می تواند انواع آلودگی های سخت بر جای مانده روی سطوح، انواع لکه و انواع رسوبات را از میان بر دارد. از همین رو امروزه به منظور حذف انواع آلودگی ها اقسام گوناگونی از مواد شوینده تولید شده و به بازار عرضه می شود. یک ماده شوینده صنعتی مناسب ماده ای است که آلودگی های چسبیده به سطوح را با کیفیت مطلوب پاک کرده بدون آن که به سطح اصلی آسیبی وارد کند. در هر مکانی بنا بر نوع کارایی و شرایط محیطی آن مواد شوینده منحصر به فردی مورد استفاده قرار می گیرد به صورتی که آلودگی های را رفع نموده و با محیط سازگاری دارد. استفاده از مواد شوینده صنعتی بسته به نوع کارکرد آن در مقایسه با سایر روش ها مزایای بسیار زیادی دارد، برخی از این مزیت ها عبارت اند از : توانایی بالا در حذف تخصصی انواع آلودگی های تثبیت شده و قدیمی مانند آلودگی های الکترواستاتیک، آلودگی های چرب و روغنی، آلودگی های چسبنده مانند چسب و آدامس، رد به جا مانده از تایر خودرو، آلودگی آهکی و … بهینه سازی و کاهش مصرف آب به دلیل افزایش قدرت پاک کنندگی، کاهش تعداد دفعات شستشو و افزایش کیفیت آن، کاهش تعداد نیروهای انسانی به دلیل کاهش دفعات مورد نیاز برای رفع آلودگی و کاهش زمان عملیات نظافت، کاهش میزان جذب دوباره آلودگی بر روی سطح و در نتیجه افزایش بازه زمانی میان دو عملیات نظافت، حفظ کیفیت انواع سطوح اعم از سنگ، سرامیک، استیل و…  و شستشوی کامل و عدم تغییر رنگ آن، از میان برداشتن بوی ناشی از انباشت آلودگی ها و ایجاد رایحه مطبوع در محیط، ضد عفونی ساختن محیط به دلیل دارا بوده ترکیبات آنتی باکتریال و افزایش سطح بهداشت و سلامت محیط و کاهش احتمال انتقال بیماری ها، کاهش میزان استهلاک و خرابی های ناشی از جمع شدن آلودگی در محیط، دارای توانایی کاربرد با دستگاه های مکانیزه مانند اسکرابر، تولید محصولات با ترکیب کنستانتره که موجب کاهش هزینه های نظافتی و امور مربوط به حمل و نقل و انبارداری می گردد. در صنعت مواد شوینده و مواد بهداشتی باید به سازماندهی شدن فرآیند ها و برنامه ریزی آن ها توجه ویژه ای کرد چرا که این صنعت از اهمیت بسیار بالایی، خصوصا در کشور ما ایران، برخوردار است و مدیران و صاحبان این صنایع باید توجه کنند که بهترین نرم افزارها در این زمینه را انتخاب کرده و در زمان، نیروی انسانی، مواد اولیه، هزینه های تولید و … صرفه جویی نمایند. نرم افزار برنامه ریزی شرکت مهندسی مشاور ترازپویش همیشه و در هر لحظه همراه شماست.

برخی از معیار های ارزیابی توانایی اجرای ارائه‌ کنندگان نرم افزار سازمانی که در هنگام انتخاب باید به آن ها توجه کنید :

با توجه به استقبال صنعت مواد شوینده از نرم افزار شرکت مهندسی مشاور ترازپویش، پیشنهاد ما به مدیران این شرکت ها و کارخانجات بزرگ، استفاده از زیر سیستم های حسابداری، انبار، خزانه، بازرگانی، پارمیس اسمارت، فروشگاه اینترنتی، اطلاع رسانی، حقوق و دستمزد و تولید، بنا به نیازهای مدیران این مجموعه ها، جهت مدیریت حرفه ای و کارآمد کسب و کارشان می باشد. یکی از مشکلات صنعت مواد شوینده در معرفی درخت محصولات یا کالاهای نیمه ساخته به دلیل تنوع مواد مورد استفاده می باشد که به ازای هر ماده شوینده باید درخت محصول معرفی کنند، اما نرم افزار ترازپویش با استفاده از قابلیت الگوی مقادیر ویژگی ها در درخت محصول به کاربر این امکان را می دهد که یک محصول را به ازای تمامی مواد مورد مصرف معرفی نکند و فقط یک بار آن را معرفی کند و در این فهرست مشخص کند تا مواد اولیه محصول تولیدی را در عملیات تولید مشخص کند. راهکار های مشابه برای این صنعت، در نرم افزار ترازپویش گنجانده شده و آماده نصب و استفاده می باشد.

نرم افزار های شرکت ترازپویش، به عنوان راهکاری مناسب و کار آمد برای صنعت مواد شوینده و به طور کلی کارخانجات و شرکت های بزرگ تولیدی و بازرگانی در زمینه تولید مواد شوینده و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. تیم تحلیل و بررسی، طراحی و تولید نرم افزار یکپارچه ترازپویش ضمن انجام فرآیند دقیق نیاز سنجی روی صنعت مواد شوینده و کارخانجات بزرگ تولید مواد شوینده و بهداشتی با دارا بودن امکانات اختصاصی و مورد نیاز صنایع مواد شوینده توانسته است به خوبی نیاز های مدیران و فعالان این صنعت را پاسخگو باشد و همواره در کنار آن ها باشد.

نرم افزار ترازپویش با ساختاری یکپارچه دارای زیر سیستم هایی از جمله حسابداری، انبار، خزانه، حقوق و دستمزد، بازرگانی، مدیریت ارتباط با مشتری، تولید و … می باشد که با یکدیگر در تعامل هستند و در قالب یک نرم افزار یکپارچه، نیاز مدیران شرکت ها و کارخانجات بزرگ را در بخش های مختلف کسب و کار برطرف می سازد. این نرم افزار با دارا بودن زیر سیستم های مختلف این امکان را به مدیران محترم شرکت ها و کارخانجات بزرگ می دهد تا بر اساس امکانات مورد نیازشان در بخش های مختلف کسب و کار، زیر سیستم های مورد نیاز را تهیه نمایند. استفاده از بسته های نرم افزاری برای فرآیند سازی و فرآیند محور شدن در صنعت مواد شوینده، می تواند بازاری وسیع برای این صنعت ایجاد کند. همچنین فعالیت در زمینه فن آوری اطلاعات برای تولید کنندگان، فروشندگان و فعالان صنعت مواد شوینده در صورتی که همه جانبه باشد، به نتایج مطلوبی می رسد. از جمله مزایای ویژه ای که برای صنعت مواد شوینده در نظر گرفته ایم، می توان به سهولت در معرفی کالا‌ها، سهولت در معرفی محصولات، سهولت در معرفی درخت محصولات و دیگر موارد اشاره کرد. همچنین از ویژگی های خاص و کاربردی نرم افزار در این بخش می توان به امکان تغییر اجزا در هنگام صدور فاکتور فروش، انتخاب پکیج در فاکتور فروش، امکان انتخاب بیش از یک پکیج در فاکتور فروش، امکان نمایش ریز اقلام فاکتور برای انبار دار در حواله های انبار و بسیاری موارد دیگر و ویژگی های کابردی اشاره کرد.

l w w w . T P – C O . C O M l

پشتیبانی در واتساپ

به روز ترین راهکارهای مدیریت کسب و کار