جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سیستم برنامه ریزی توزیع  و اعلام بار

سیستم مدیریت توزیع سابقه­ای طولانی بویژه نزد کارخانجات تولید کننده دارد و به عنوان مکمل سیستم فروش تلقی می­شود. در واقع مدیریت توزیع فرآیندی است که تمامی تلاش‌ها و فعالیت‌های قبل از رسیدن کالا به دست مشتری را هدایت می­کند. مسیربندی مناطق فروش به جهت تحویل سریع و به موقع کالا از انبار به مشتریان از مهمترین فرآیندهای فروش و توزیع کالا به شمار می­رود.

وظایف اصلی مدیریت توزیع:

نرم افزار برنامه ریزی توزیع و اعلام بار شرکت مهندسی تراز پویش

یکی از مهمترین چالشهای مدیران بازاریابی و تولیدکنندگان، انتقال کالاهای تولیدی خود به بازارهای هدف است. بر این اساس تصمیم­ گیری در خصوص شیوه انتقال کالا به محل خرید یا مصرف، از جمله تصمیمات مهمی است که مدیر بازاریابی با آن مواجه است. دسترسی به موجودی کالای ساخته و کالاهای در جریان تولید از یک سو و شناسایی ظرفیت های بارگیری از سوی دیگر موجب خواهد شد تا ضمن کاهش اتلاف زمان در برنامه­ریزی روزانه توزیع، هر سفارش فروش با کمترین انحراف بر اساس تقویم زمانبندی گردد.

در حال حاضر سیستم برنامه­ریزی توزیع و اعلام بار شرکت مهندسی تراز پویش توانسته است با تعیین میزان بار قابل حمل در هر روز و با در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی و تنوع خریداران جوابگوی تمامی نیازهای بخش توزیع و فروش باشد.

در چه سازمان‌هایی کاربرد دارد؟

نرم افزار برنامه ریزی توزیع و اعلام بار شرکت مهندسی تراز پویش در کلیه سازمان­ها و موسسات بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری اعم از خصوصی و دولتی قابل اجراست.

چه کمکی به مدیران می‌کند؟

نرم افزار برنامه­ ریزی توزیع و اعلام بار شرکت مهندسی تراز پویش که یک ابزار بسیار مهم به منظور مانیتورینگ سیستم حمل و نقل شرکت می­ باشد به مدیران کمک می­کند تا با استفاده از آن میزان بار قابل حمل را متناسب با ظرفیت بارگیری در هر روز در کارخانه مورد بررسی قرار داده و اطلاعات مربوط به مانده‌ی مواد نزد پیمانکاران، مقدار محصول دریافتی و … را کنترل نمایند.

در چه محیطی قابل اجرا می­ باشد؟

نرم افزار برنامه ­ریزی توزیع و اعلام بار شرکت مهندسی تراز پویش در محیط سیستم عامل ویندوز با رابط کاربری قوی ابزاری صحیح برای یاری مدیران فروش جهت دسترسی به میزان و موجودی کالای ساخته و کالاهای در جریان تولید و … طراحی و پیاده‌سازی شده است.

با چه سیستم ­هایی در ارتباط است؟

سیستم برنامه ریزی توزیع و اعلام بار شرکت مهندسی تراز پویش به صورت یکپارچه با سیستم‌های دیگر نظیر: خرید، فروش، تدارکات، انبار، حسابداری و … در ارتباط است.

ویژگی ­ها و امکانات آن چیست؟

محاسبات آن چگونه است؟

گزارشات آن چیست؟

و …

پشتیبانی در واتساپ

به روز ترین راهکارهای مدیریت کسب و کار