جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مهندسی فروش (فروش سفارشی)

برای بسیاری از سازمان­ها و شرکت­هـا، فعالیت­های گسـترده در زمینـه فـروش امری حیـاتی اسـت. ایـن ضـرورت عملاً در مـورد کاﻻهای ناخواسته به صورتی ملموس درک شده است. کاﻻهای ناخواسته کاﻻهایی هستند که خریداران به طور معمول به خرید آن هـا نمی­ اندیشند. کاﻻهایی که یا مصرف کننـده از وجـود آن­ها بی اطﻼع است یا از وجود آن­ها اطلاع دارد اما درباره خرید آن­ها فکر نکرده است و هیچ مزیت و ضرورتی برای خرج کردن پول برای آن­ها حس نمی­کند. صنایع تولیدکننده این کاﻻها باید همواره به دنبال مشتری این کاﻻها باشند و آن­ها را برای خرید متقاعد کنند.

به طور کلی می توان گفت، در مهندسی فروش که مدت زیادی نیست که در ادبیات جهان مطرح شده و به تبع آن در کشور ما نیز بسیار جوان است و قدمتی کمتر از ۱۰ سال دارد، زمینه فعالیت شامل محصوﻻتی می شود که جنبه یا جهت گیری فـنی و تکنیکی داشـته باشند مانند محصوﻻت ماشین کاری شده و مکانیکی و شیمیایی و الکتریکی و حتی کاﻻهای اولیه که کاربردهایی خاص در صنایع دارند. در واقع مهندسی فروش که دانشی نوظهور است، حاصل پیشرفت تکنولوژیکی جوامع بشری است. تنـوع محصـوﻻت و مشابهـت ­هـای فنـی کاﻻها و رقابت نزدیک شرکت­ها و اطﻼع رسانی وسیع و ابزارها و رسانه­ های متنوع تبلیغاتی به کمک فـروش کاﻻهـای فـوق  العـاده فنی و پیچیده آمده ­اند، اما بسیاری از کاﻻهایی که در بازار فنی یافت می­شوند، کاﻻهایی هستند که نیاز به دانش وسیع فنی در حیطه خود دارند و با از بر کردن مشخصات استاندارد فنی آن­ها نمی­توان خریداران را متقاعد کرد. مهندسی فروش بیشتر در حیطه کاﻻهای صنعتی کاربرد دارد که معموﻻً گران قیمت هستند و جزو کاﻻهای صنعتی و سرمایه­ای محسوب می­شوند.

مهندسی فروش مسئولیت شناسایی دقیق نیازهای مشتریان و انتخاب و ارائه محصولات منطبق بر این نیازها و نظارت بر ارتباط با مشتریان را نیز از مرحله برقراری ارتباط اولیه با شرکت تا مرحله انتخاب راهکار عهده دار می­باشد.

مزایای مهندسی فروش:

نرم افزار مهندسی فروش شرکت مهندسی تراز پویش

نرم افزار مهندسی فروش به مدیران کمک می‌کند تا از شرایط موجود کارخانه تصویر دقیقی داشته باشند. در حقیقت به کمک این نرم افزار می­توان آینده را از قبل پیش‌بینی کرده و با بررسی عملکرد رقبا، نیاز خاص مشتری را شناسائی و برای تولید کالای سفارشی اقدام کرد.

نرم افزار مهندسی فروش شرکت مهندسی تراز پویش بعنوان راهکاری برای برقراری ارتباط مشتری با بخش­های مختلف سازمان و شناسایی دقیق نیازهای آنها طراحی شده است. این نرم افزار به واحد فروش این امکان را می­دهد که پروسه فروش را بدون خطا و اعمال سلیقه طی نماید و به واحد مالی این امکان را می ­دهد که عملیات مالی را به صورت کاملاً شفاف و بدون نقص اجرا کند.

در چه سازمان‌هایی کاربرد دارد؟

نرم افزار مهندسی فروش شرکت مهندسی تراز پویش در کلیه سازمان­ها و موسسات بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری اعم از خصوصی و دولتی قابل اجرا می ­باشد.

چه کمکی به مدیران می‌کند؟

نرم افزار مهندسی فروش شرکت مهندسی تراز پویش که یک ابزار بسیار مهم به منظور کنترل موجودی­ها از لحاظ مقداری و ریالی است به مدیران کمک می­کند تا با استفاده از گزارشات دقیق و اطلاعات صحیح و به روز از وضعیت بازار و عملکرد شرکت بتوانند به دقت در سازمان تصمیم ­گیری نموده، انحرافات موجود در مسیر فروش را از بین برده و اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص محصول در اختیار مشتریان قرار دهند.

در چه محیطی قابل اجرا می­ باشد؟

نرم افزار مهندسی فروش شرکت مهندسی تراز پویش در محیط سیستم عامل ویندوز با رابط کاربری قوی ابزاری استراتژیک برای یاری مدیران و مهندسان فروش در راستای نظارت بر عملکرد مجموعه و بازار و طی نمودن فرآیند فروش بدون نقص و خطا طراحی و پیاده‌سازی شده است.

با چه سیستم­هایی در ارتباط است؟

سیستم مهندسی فروش شرکت مهندسی تراز پویش به صورت یکپارچه با سیستم‌های دیگر نظیر: تولید، مالی، نت (نگهداری و تعمیرات) و … در ارتباط است.

ویژگی­ها و امکانات آن چیست؟

گزارشات آن چیست؟

و …

پشتیبانی در واتساپ

به روز ترین راهکارهای مدیریت کسب و کار