جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

 

وجوه نقد (دریافت و پرداخت) چیست؟

در هر سازمانی روزمره دریافت و پرداخت وجوه نقد و اسناد تجاری متعددی اتفاق می­افتد. وجوه نقد یکی از مهم ترین دارایی­ های هر موسسه محسوب می­شود که مدیران با مدیریت صحیح آن قادر خواهند بود تعهدات خود را به موقع پرداخت کنند و همچنین وجوه نقد راکد خود را به حداقل برسانند و هنگام صدور یک چک موجودی دقیق حساب بانکی شرکت را بداند و بتواند بر اساس تاریخ سررسید چکهای دریافتی، موجودی آتی بانک را تخمین بزند. لذا مدیریت وجوه (دریافت و پرداخت) پاسخگوی نیازها و سیاستهای کلان سازمان است و با برقراری ارتباط با سیستم حسابداری مالی، اطلاعات مالی سازمان را  کنترل و منابع را به نحو مطلوب مدیریت می­نماید.

گسترش فزاینده و پیچیدگی­های فعالیت­های اقتصادی از یک سو و لزوم فراهم آوردن اطلاعات دقیق و وسیع از طریق سیستم ­های حوزه مالی از سوی دیگر به تدوین اصول و ابداع روش ها و راه حل­ های نوین حسابداری و تسریع و دگرگونی شیوه های متعارف در چند دهه اخیر انجامیده است. در این راستا موضوعاتی نظیر کنترل نقدینگی و صورت جریان وجوه نقد ازاهمیت فوق العاده برخوردار بوده و مورد توجه بنگاه­های اقتصادی و تجاری می­باشد.

معرفی نرم افزار وجوه (دریافت و پرداخت) ترازپویش

ثبت و نگهداری دقیق اطلاعات مربوط به وجوه نقد و اسناد تجاری برای هر موسسه ای دارای اهمیت است لذا نیاز به برنامه­ ریزی و داشتن ابزاری قدرتمند برای پیاده سازی این برنامه ­ریزی منجر به طراحی و تولید نرم افزار وجوه (دریافت و پرداخت) گردید. این نرم افزار نقش اساسی در نگهداری و کنترل اطلاعات مالی و مدیریت منابع سازمان دارد و تصویر روشنی از وضعیت مالی شرکت در اختیار مدیران قرار می­ دهد و آنها را در اتخاذ تصمیمات مهم و صحیح یاری می‌کند.

استفاده از نرم افزار وجوه نقد (دریافت و پرداخت)شرکت مهندسی تراز پویش ابزاری جهت مدیریت اسناد و حساب های بانکی، کنترل وجوه نقد، برآورد نقدینگی، ثبت دریافت ها و پرداخت ها، وضعیت چک­ ها و تاریخ سررسید آنها و ارائه گزارش های متنوع و… می ­باشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار گزارش های مالی کامل و جامعی جهت کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و اسناد و مدیریت نقدینگی به شکل صحیح در اختیار مدیران قرار می ­دهد.

در چه سازمان‌هایی کاربرد دارد؟

این نرم افزار در کلیه سازمان­ها و موسسات بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری اعم از خصوصی و دولتی قابل اجراست.

چه کمکی به مدیران می‌کند؟

نرم افزار وجوه (دریافت و پرداخت) شرکت مهندسی تراز پویش یک ابزار بسیار مهم در اختیار مدیران مالی می‌باشد تا آنها با مدیریت بر جریان نقدینگی و کنترل صندوق‌ها و حسابهای بانکی بتوانند عملیات مالی و اسنادی خود را به موقع ثبت نمایند. همچنین مدیران مالی می­ توانند در هر لحظه، گزارشی از وضعیت چک­­ های دریافتی و پرداختی تهیه کنند و به موقع از تاریخ سررسید چک ­ها و موجودی بانک­ های خود اطلاع دقیق داشته باشند.

در چه محیطی قابل اجرا می­باشد؟

نرم افزار وجوه (دریافت و پرداخت) شرکت مهندسی تراز پویش در محیط سیستم عامل ویندوز با رابط کاربری قوی ابزاری صحیح برای یاری مدیران مالی در برنامه­ریزی و تصمیم ­گیری­ های سازمان می ­باشد.

با چه سیستم ­هایی در ارتباط است؟

نرم افزار وجوه(دریافت و پرداخت) شرکت مهندسی تراز پویش از طریق ارتباط خزانه داری با زیر سیستم های فروش و خرید، حسابداری فروش و حسابداری خرید بعنوان ابزار کنترلی دقیقی، اطلاعات کاملی از گردش مالی مشتریان و تامین کنندگان را در اختیار قرار می­ دهد.

ویژگی ­ها و امکانات آن چیست؟

محاسبات نرم افزار وجوه (دریافت و پرداخت) چگونه است؟

گزارشات نرم افزار وجوه (دریافت و پرداخت) چیست؟

پشتیبانی در واتساپ

به روز ترین راهکارهای مدیریت کسب و کار