جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهکارهای کاهش هزینه و افزایش درآمد ( قسمت اول )

راهکارهای کاهش هزینه و افزایش درآمد ( قسمت اول )

همیشه تاجران در جستجوی روشی بوده اند تا موجب افزایش بازدهی و کاهش هزینه های تجاری شود. الگو های ذیل روش های مناسبی پیش روی مدیران جوان قراد خواهد داد. این روش ها با استفاده از علم روز، جدیدترین و مناسب ترین فنون را به آنان خواهد آموخت.

راهکارهای کاهش هزینه و افزایش درآمد ( قسمت اول )

تبلیغات!

اگر استفاده از تبلیغات رسانه ای بیش از بودجه مورد نظر شماست و می خواهید که با کمترین هزینه بیشترین استفاده را ببرید ، از اینترنت ، ایمیل و سیستم پیامک و پوسترهای تبلیغاتی استفاده کنید . در عصر حاضر به دلیل کمبود وقت و مشغله های ذهنی ، مشتریان و مخاطبان کمتر به سوی تلویزیون میروند و اغلب از طریق پیامک و ایمیل از وقایع و اخبار مطلع می شوند . یکی دیگر از روشهای کاهش هزینه ها استفاده از تبلیغ مشترک است .می توانید بطور همزمان با یکی از فروشگاههای مجاور با چاپ یک آکهی مشترک هزینه ها را کاهش دهید . تبلیغ در مکان تجاری نیز از دیگر روشهای مناسب است . با توزیع و حراج بخشی از اجناس خود هم مقادیر بیشتری از کالاهایتان را به فروش برسانید و هم تبلیفاتی به یاد ماندنی انجام دهید .

حمایت های مالی!

برای اینکه بتوانید همیشه و با اطمینان به تجارتتان ادامه دهید باید به دنبال سرمایه گذاران متنوع باشید . ارتباطات خود را افزایش دهید ، بطور مدام در جلسات و همایش های تجاری شرکت کنید ، این جمله را همیشه به یاد داشته باشید ” هر ارتباط جدید پلی است به دنیایی دیگر ” مرزهای تجاری را گسترش دهید و ارتباط موثر ایجاد کنید .

اصول ارتباط موفق!

رقراری رابطه درست با مشتریان را بلد باشید. با مشتریان خود صمیمی و غیررسمی رفتار کنید. دلیلی برای رفتارهای رسمی وجود ندارد ، کوچکترین حرکات شما بیانگر شخصیت و تبلیغ در تجارتتان است .

روانشناسی ارتباط!

موفقترین افراد کسانی هستند که همیشه نخستین گام را درایجاد ارتباط برمی دارند. با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و نظرشان را درمورد کالاهایتان بپرسید . این بزرگترین تبلیغ برای شماست . زیرا بدون هیچ هزینه ای با عقاید آنان آشنا می شوید و تا حد ممکن معایب را رفع می کنید و به کیفیت محصولاتتان می افزایید .

آگهی های محلی!

شاید مخاطبان شما ساکنین کلان شهرها و مراکز صنعتی نباشند و بتوانید با هزینه های کمتر در شبکه استانی خود تبلیغات مفیدی انجام دهید . یکی از ویژگیهای متمایززندگی درشهرهای کوچکتر، امکان تبلیغات کم هزینه تر و بازدهی بیشتر است . زیرا اکثر مخاطبان شما افرادی هستند که مشغله کمتری دارند و هر روز راس ساعت خاصی به خانه می روند و به تماشای تلویزیون می نشینند .

ابراز تجربیات کارشناسانه!

تدریس در کلاس ها، سخنرانی در جلسات، ارائه مقالات کارشناسی برای روزنامه های محلی نه تنها باعث معرفی شما و برندتان می شود، بلکه تبلیغی برای فروش کالاهایتان بدون هیچگونه هزینه ای است.

اینترنت و شروع جستجوی تجاری!

علاوه بر شبکه گسترده داخلی و مخاطبان محلی در شهرتان می توانید از اینترنت در جایگاه یک پنجره متفاوت و سرمایه گذاری خاص استفاده کنید . با جستجو در فضای وب می توانید با سرمایه گذاران ، گروه های مختلف تجاری ، فن آوری های نوین اینترنتی و حتی مبادلات تجاری آشنا شده و مرزهای تجارتتان را جهانی کنید .

کاهش هزینه ها از طریق فروش آنلاین!

شاید تا کنون حتی فکرش را هم نکرده باشید ، ولی امروزه فروش اینترنتی یکی از آسانترین، کم هزینه ترین و سودآورترین روشهای تجارت است . کافیست یک سایت راه اندازی کنید و محصولاتتان را به نمایش بگذارید. آنگاه خواهید دهید که چگونه مخاطبان از سراسر جهان به سوی شما سرازیر می شوند .

ارتباط اینترنتی!

شناسایی سایتهای موفق و ارتباط موثر با آنان بسیارمهم است . شما می توانید با استفاده از تجربیات آنان و فنون ویژه ، مشتریان بیشتری جذب کنید . “شل هورویتز” از تاجران موفقی است که با استفاده از این روش نه تنها توانسته صدها مشتری ثابت جذب کند بلکه روز به روز تجارتش را نیزگسترش داده واکنون در جایگاه یک پیشکسوت تجربیاتش را ارائه می دهد .

ارتقا سطح علمی!

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که کسب دانش بیش از پیش برای رسیدن به قله های موفقیت لازم است  . برای حرفه ای کارکردن باید حرفه ای یاد گرفت و این امرجز با شناخت مهارتهای لازم دست یافتنی نیست . مهارت و دانش خطوطی موازی و مکملی هستند که باعث موفقیت بی چون و چرای شما خواهند شد  .

 

شرکت مهندسی مشاور ترازپویش

l w w w . T P – C O . C O M l

 

 

همچنین بخوانید : 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به روز ترین راهکارهای مدیریت کسب و کار