جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هفت سوالی که شرکت ها باید از خدمات مشاوره ای خود بپرسند!

هفت سوالی که شرکت ها باید از خدمات مشاوره ای خود بپرسند!

فردی را تصور کنید که اینقدر درگیر جمع کردن اسکناس های ده داری است که متوجه نمی‌شود یک اسکناس صد دلاری روی میز بوده و باد آن را میبرد. من فکر میکنم که همه شما موافق هستید که به دنبال اسکناس های کوچک گشتن در حالی که اسکناس های درشت از بین میروند اصلا منطقی نیست، در حالی که این کار صراحتا کاری است که بسیاری از شرکت ها وقتی که میخواهند توسعه بیابند انجام میدهند. اگرچه آن ها نیاز به تغییر کردن را درک می‌کنند، مدیران شرکت ها با ذهنیت، مهارت و مجموعه ابزار های مورد نیاز در تکاپو هستند. با به خاطر داشتن این موضوع، با ترازپویش همراه شوید تا به هفت سوال ثابت که برای افزایش خدمات مشاوره ای‌ باید پرسیده شود نگاهی بیاندازیم.

هفت سوالی که شرکت ها باید از خدمات مشاوره ای خود بپرسند!

۱. داستان شما چیست؟ چه خدماتی پیشنهاد میکنید؟

احتمالا ذهنیت بزرگترین چهره ی دائمی مانع است. این کافی نیست که عقب بنشینید و تماشا کنید که متقاضیان اولیه تغییر مکان میدهند ، و برنامه می‌ریزند تا بعداً جا پای شما بگذارند. خدمات مشاوره ذهنیتی را میطلبد که که فرای موفقیت مرسوم قدم میگذارد.این کار در مورد کار همیشگی برای ساخت  آینده ای برای خود و دیگران است. تغییر دهنده ی بازی برای توسعه و رشد برنامه ریزی شده است. آنها می‌خواهند تا مرتبا تغییر کنند و قدر باشند تا سریعتر از رقابت یاد بگیرند. پس اولین قدم برای تغییر شکل دادن به یک مدل خدمات مشاوره ای تجاری این است که بازیتان را واضح و تعریف کنید. مشتری های مورد نظر شما چه کسانی اند و چه خدماتی پیشنهاد خواهید کرد؟ دن بروس به عنوان نویسنده و سخنران میگوید: « امروزه مشتریان نمی‌دانند چه میخواهند ، چرا که چیزی که از همه چیز بیشتر میخواهند چیز هایی است که هنوز نمی‌دانند وجود دارند. به مشتریان تان این توانایی را بدهید که کاری را که نمی‌توانند بکنند انجام دهند ، ولی اگه فقط می‌دانستند که عملی است،انجام میدادند. » شما این را با منویی از خدمات و سطح خدمات تعریف شده فراهم میکنید. مشتریانی که تنها از یک خدمت استفاده میکنند ، از قبیل مالیات های شخصی ، مشتریانی نیستن که برای شرکتتان رشدی مثال زدنی ایجاد کنند. آنها  فشرده سازی حجم کاری زوری و کار های پر استرسی انجام میدهند. بسته بندی و قیمت گذاری کنید تا رضایت مشتریان تان افزایش یابد.

 

۲. چه اعتباری فراهم میکنید؟

مدل تجاری شرکتتان باید در حینی که شرکتتان را به خدمات سطح بالاتری تغییر میدهید ، تغییر کند. برای مدت زیادی،حرفه ای در زمان های قابل پرداخت زندگی میکردند. در. خدمات مشاوره، اعتبار توسط مشتری و فروشگاه مشخص میشود ، نه توسط میزان تلاش. تکنولوژی های مخرب درحال تغییر دادن زمین بازیند. به عنوان یک مشاور تجاری معتمد، شما قادرید تا برای مشتریانتان اجرا و خدمات با پایه ی استراتژی ، بسته بندی شده همراه با خدمات انطباق سریعتر ، بهتر و ارزان و ساده تر فراهم کنید. فشاری جدی وارد کنید تا استراتژی های ارزشمندی را ایجاد کنید که شما را قادر میکند تا کارتان را با خدمات و مشتری های درست مقیاس بندی کنید.

 

۳. کمبود های شما در کجاست؟ منابع را از کجا میابید؟

مهارت های مورد نیاز برای ساخت یک کار مشاوره ای متفاوت تر از آنهاییست که در کار های انطباقی سنتی مورد نیاز بود. مهارت های تکنیکی به اندازه ی رهبری ، همکاری و ساخت تیم اهمیت ندارند. اعتبار باید توسط کل تیمتان اضافه شود، نه فقط توسط حسابداران. اکنون بزرگترین شرکت ها در حال استخدام بسیاری غیر حسابداران برای خدمات مشاوره ای در بخش هایی مانند آی تی ، مالی ، بازاریابی و منابع انسانی اند. تنوع یک شرکت را بیشتر ارزشمند تر و خلاق تر میکند. افرادی که قابلند بر روی مهارت های منحصر به فرد خود تمرکز کنند ، کمتر هدر میروند و بیشتر درگیر کارشان میشوند. ولی از این مهارت ها را خواهید یافت؟ مدل استعداد شما باید برای کسب مزیت از منابع غیر سنتی مانند کارگران از راه دور ، برون منبعی و اقتصاد غولپیکر توسعه بیابد.

 

۴. پروسه‌ی تجاری موثری دارید؟ میتوانید از پروژه ها تعهدات شغلی را به طور موثری بر بیایید؟

یکی از بزرگترین عکس‌العمل هایی که مردم در هنگام مواجه با یک تغییر بزرگ در ذهنیت ، مهارت و مجموعه ابزار ها از خود نشان میدهند ، حس غرق شدن است. آنها این حس را به شکل مقاومت از خود نشان میدهند و سوالاتی مانند ” از کجا وقت برای یادگیری و به کار گیری یک روش و کاربرد مشاوره بدست بیاورم؟” میپرسند. بدون پروسه های کارآمد ، شرکت ها در هرج و مرج و درگیری غرق میشوند. تکولوژی کنونی به ما اجازه میدهد تا پروسه های بیشتری را خودکار سازیم و درخواست ها را ادغام کنیم. نرم‌افزار های گران قیمت موبایلی برای ما توانایی مدیریت گردش کار، منابع ، پروژه ها، اجراییات و توسعه دهندگی ها را فراهم میکنند. فهمی استوار در مورد پایه ی پروژه ی خوب و مهارت مدیریت مسئولیت پذیری نیز حیاتی است. استفاده از Lean Six Sigma برای تعریف ، آنالیز ، اندازه گیری ، توسعه و کنترل پروسه هایتان و شناسایی منابع در دسترس برای کمک کردن به شما برای رسیدن به اهدافتان ، بازگشت قابل توجهی از سرمایه تان را فراهم میکند.

 

۵. چگونه خدمات جدید خود را خواهید فروخت؟

بزرگترین پیشنهاد دهندگان خدمات در جهان هیچ ارزشی برای مشتریانتان ندارند مگر اینکه از آنها مطلع باشند. اگر شرکتتان در حال تغییر است اما پیامتان نه ، مشتری های بالقوه متوجه ارزشی که برای کسب و کارشان میاورید نمی‌شوند. بر روی پیام رسانی و ارتباط ایجاد کردن خدماتتان از طریق فروش استراتژیک و بازاریابی خلاق کار کنید. این شامل محتوای وب سایتتان و پیام‌رسانی و پروراندن ایمیل ، فروش نامه ها و مصاحبات ، تولید کردن خبر و جمع آوری توصیفات بهترین مشتری ها میشود.

 

۶.‌ چه تکنولوژی های به شما کمک میکند به آن برسید؟

در گذشته ، بسیاری از حسابداران بر روی صفحات گسترده به عنوان انتخاب با اولویت اولشان تمرکز میکردند. ولی یک صفحه ی گسترده کارآمد یا مقیاس پذیر نیست. برای ترشد دادن به کار های خدمات مشاوره ای ، به نرم افزار های حساب داری مدرن نیاز دارید و کمی نرم‌افزار های مرتبط. این در اتومات کردن پروسه ،، مقیاس بندی خدماتتان و لذت بردن از گردش کار ، گزارش دادن ها و خلاقیت های کارآمد به شما کمک میکند.وقت آن رسیده که تکنولوژی خودتان را با تمرکز بر روی نرم افزار های با پایگاه های ابری که ادغام شده اند، بسازید یا بروزرسانی کنید.

 

۷. چگونه مسئولیت پذیر خواهید بود؟

یک برنامه بدون مسئولیت پذیری ارزش دنبال کردن را ندارد. یکبار که برنامه ای می‌سازید تا بر اهدافتان ، خلاقیت های دارای اولویت ، منابع و تاریخ های تحویل تمرکز کنید ، مسئولیت پذیری به نتیجه گرفتن شما کمک میکند. ارتباط بسیار مهم است ، چرا که بهترین موقعیت های شما را اولویت بندی میکند.  بر روی توسعه ی یک نقشه راه که مسیر ها ، آغاز کردن اولویت ها و خلاقیت را اختصاصی میکند همراه با تاریخ های تحویل و شریکان مسئول کار کنید. شرکت هایی که برنامه و انگیزه دارند کار بسیار بهتری را نسبت به آنهایی که از طریق تعلیق فلج شده اند انجام دهند. اجرایی کردن از افزایش مسئولیت پذیری می آید. همانگونه که میتوانید در سوالات بالا ببینید ، شرکت ها باید تغییرات مخصوصی ایجاد کنند تا موقعیت های خدمات مشاوره ای سود ببرند. ممکن است بیش از حد به نظر بیاید ، اما به خاطر داشته باشید، این سفر به خاطر پیشرفت است نه کامل شدن. با یک برنامه ی عمل و مسئولیت پذیری ، شرکتتان میتواند به جای ضربه دیدن ا موج های بزرگ تغییرات ،بر روی آنها سواری کند.

 

شرکت مهندسی مشاور ترازپویش

l w w w . T P – C O . C O M l

 

همچنین بخوانید : 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به روز ترین راهکارهای مدیریت کسب و کار