جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چگونه در مسیر پیشرفت شغلی قرار بگیریم؟ قسمت اول

چگونه در مسیر پیشرفت شغلی قرار بگیریم؟ قسمت اول

همه افراد دوست دارند تا در کارشان پیشرفت کنند و روز به روز از دیروز بهتر و باتجربه تر شوند. اما این چیزی نیست که به طور اتفاقی و یک شبه به دست بیاید : برای رسیدن به آن باید هدف و روشی مشخص داشت . احتمالا دوست دارید که از وقتتان جوری استفاده کنید که به بهترین نتیجه برسید در این صورت باید آینده شغلی تان را مدیریت کنید. شما حدود ۴۰ ساعت از هفته را در محیط کار می گذرانید پس چه بهتر که این ساعات را طوری پشت سر بگذارید که بهترین بازده را داشته باشد.

چگونه در مسیر پیشرفت شغلی قرار بگیریم؟ قسمت اول

قسمت اول

قسمت دوم

برای پیشرفت باید همیشه مهارت ها و توانایی های خودتان رو به روز کنید . به رئیستان بگویید که چه هدفی را برای کارتان در نظر گرفته اید و همه تلاشتان را بکنید برای اینکه به پیشرفت شغلی برسید باید همه توانایی ها و تجربه های مختلف خود را به کار بگیرید. این را هم در نظر داشته باشید هر چه در کار پیشرفت می کنید باید مشارکتتان بیشتر شود. اکثرکارمندان در فکر کردن به وضعیت کاری شان معمولا چیزی بیشتر از وضعیت فعلی شان را تصور نمی کنند اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که باید از اهداف کوتاه مدتی که به آن رسیده اید بگذرید و اهداف بزرگ تری را برای خودتان متصور شوید . هر چه مهارت ها و تجربه های کاربردی تری  را یاد بگیرید آینده کاری تان را بیشتر تضمین می کنید. هیچ فرصتی را برای کسب تجربه و مهارت های بیشتر از دست ندهید چون تنها چیزی که می تواند درهای پیشرفت را به رویتان باز کند همین نکته است.

مسیر پیشرفت

محیط های کاری همیشه در حال تغییر هستند و از طرفیس هم دقت داشته باشید که رقبای زیادی شما را احاطه کرده اند پس برای موفقیت در یک همچین محیطی باید برای مدیریت شغلی از یک برنامه معین استفاده کنید. مدیر هر سیستم به دنبال این است که افرادی را جذب کند که ارزش ها و توانایی های  بهتری دارد. خودتان را مثل کسب و کاری تصور کنید که در حال فروش یک محصول و یا ارائه یک خدمت است حالا برای اینکه ارزش های خود را در محیط کار بازاریابی کنید باید یاد بگیرید که بتوانید مهارت های خود به طرز مناسبی توضیح دهید .

هر تصمیمی که برای اهداف شغلی خود می گیرید را سریعا با رئیس تان در میان بگذارید و از او بخواهید تا به شما در تصمیم گیری ها کمک کند.

 

شرکت مهندسی مشاور ترازپویش

l w w w . T P – C O . C O M l

 

 

همچنین بخوانید : 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به روز ترین راهکارهای مدیریت کسب و کار